2012 m. sausio 17 d., antradienis

Vakaro tyloje

Labas vakaras visiems. Niekada gyvenime nesu rašiusi blog'o ir net neįsivaizduoju kaip jį reikia rašyti, bet kaip ir naują knygos puslapį bandysiu atversti savo tikrojo gyvenimo veidą visiems žmonėms kuriems įdomu ką aš galvoju, darau ar gailiuosi. Pirma manau labai svarbus yra prisistatymas. Taigi kas dar nežino mano vardas yra Guoda. Draugai ir pažįstami mane vadina tiesiog Kwinke. Kodėl? - nes taip mane praminė mano buvusi geriausia draugė. Ką tai reiškia? - ir pati norėčiau žinoti. Tai turbūt reiškia mane. Mano esybę.. Esu gimusi 1997 metų birželio antrąją dieną. Tai buvo turbūt viena laimingiausių ir skausmingiausių dienų mano tėvų gyvenime. Skausminga dėl to, nes man buvo diagnozuota sunki ligos forma - "mergaitė be odos". Taip, aš sergu labai sunkia alergijos forma kuri ačiū Dievui jau traukiasi iš mano gyvenimo. Nesiskundžiu, kad man negerai ir neprašau užuojautos. Kokia gimiau - tokia ir esu. Mane mylintys tėvai mane užaugino tokią kokia esu dabar ir esu jiems be galo dėkinga. Aš turiu 18 metų seserį su kuria deja nelabai sutariam. Tikriausiai dėl per didelio stilių nesutampamumo. Gyvenime esu pridariusi begalę blogų darbų dėl kurių dabar gailiuosi, bet manau, kad nereikia žiūrėti į praeitį. Kas buvo - tas. Gyvenu šia diena. Mokykloje daug draugų neturiu. Bet jų ir nereikia. Svarbiausia turiu tuos kurie visada bus šalia kai jų prireiks. O jei ne jie tai mano instrumentai, balsas. Esu muzikantė (kaip ir). Groju sintezatoriumi ir gitara bei būgneliais. Esu solistė ir choristė. Dievinu savo gyvenimo įdomybes: koncertus ir visas klaidas kurias darau. Iš to ir mokausi gyventi. Be to gyventi man padeda mano idealai. Christopher Drew Ingle - Jo muzika, dainų žodžiai, mintys ir kiekviena pasakyta frazė moko mane mylėti, judėti į priekį ir palikti viską kas  bloga praeityje. Jamie Ryan Dee - žmogus mokantis mane būt tuo kuo noriu būti. Nebijoti nieko ir gyventi laimingai. Ir beabėjo Smosh (Ian ir Anthony) - mokantys mane šypsotis ir juoktis iš kiekvienos baisios situacijos. Žinoma aš turiu kelis tikrus draugus, be kurių gyvent tiesiog negalėčiau. Myliu jus. Ir dėkoju už pagalbą. Kas dar...? Na galiu pasakyti tai - esu labai jautri, greit įsižeidžiu, bet kartu ir baisiai mėgstu juokauti ir esu be galo drąsi. Tad jeigu Jūs norite kažką blogo parašyti apie mano blog'us - rašykit į privatą. Labai mėgstu padiskutuoti su tokiais žmonėmis. Net nežinau ką dar galėčiau pridurti. Manau pasimatysime kitame mano prirašytame nesąmonių pilname lape. Tikiuosi mane pažinsit daug geriau nei pažinojote iki šiol.


Su meile, Kwinkė.


P.S. Nepykit už klaidas.

1 komentaras: