2012 m. sausio 22 d., sekmadienis

Susižavėjimas ar meilė?

  Nežinau kas darosi. Negaliu suvaldyti savo jausmų, savęs, mąstymo. Esu totaliai pasimetus. Bet taip totaliai kaip dar niekad nebuvau..
  Šią savaitę man galvoj vien JamJars.. Visą laiką.. Žinau, kad jo negausiu, kad net nesusirašysim, kad nebendrausim.. Bet. Bet vis tiek kažko tikiuosi, viliuosi.. Nors Jis turi savo gyvenimą. Aš irgi turiu sąvajį, bet gyvenu ne tik dėl savęs, bet ir dėl kitų. Bandau nieko nesmerkti, bandau mylėti. Bet dabar jau nebesuprantu ką myliu, o kuo žaviuosi. Visi tie laikinieji "vaikinai" tikriausiai buvo tik susižavėjimo priežastis, nes gerai pagalvojus tai Jiems nejaučiau daugiau nei draugystė. 
  Negaliu pasakyt, kad myliu JamJars. Aš irgi juo žaviuosi. Bet ne kaip fanė ar  mergina. Aš noriu būt jo draugė. Tiesiog draugė. Nes jis labai įdomus žmogus.. Žmogus su savo skonio supratimu, su savo mintimis, gyvenimu. Jis ne toks kaip visi. O tai jau yra labai didelis pliusas. Dabar paprieštarausiu pati sau, kad tobulų nėra. Yra. Ir tai ne tik mes patys, bet ir kai kurie aplinkiniai. Man tobulas yra JamJars. Ne tik dėl savo idealios išvaizdos, bet ir dėl proto. Dėl visko. Jis tiesiog yra tas aukštasis apie kurį galima būtų knygas rašyti.
  1. Dievo įsakymas - neturėk kitų Dievų tik mane vieną. Dieve, aš negaliu. Niekas negali. Jei tiki horoskopais - tai jau išsižadėjimas Dievo, nes Tu tiki kažkuo kitu, o ne Dievu. O aš dievinu tobulus žmones. Save pačią ir JamJars (nesu savanaudė, bet, kad suprastumėte prasmę reikia skaityti ankstesnius įrašus). 
  Visos mintys vien apie Jį.. Ah.. Nebegaliu daugiau kentėti. Sukūriau dainos žodžius apie savo jausmus. Pagerėjo. Bet ne iki galo.. Išgersiu karštos arbatos, atsipalaiduosiu.. Kitą dieną gal jausiuosi geriau. Gal atrasiu save.. Labai to tikiuosi.. O dabar sakau Jums - iki pasimatymo..


Bandyti atrasti save yra geriausias dalykas pasaulyje.

Su pagarba, Kwinkė.
JamJars (Jamie Ryan Dee)
Nes visos mintys tik apie Tave..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą