2012 m. sausio 23 d., pirmadienis

AU MAI GAD :O

  Hey žmonėėėėėės. Šiandien esu beprotiškai, fantastiškai, begališkai laimingaaaaa. Tiesiog trykštu džiaugsmuuu.
  Tikriausiai iškėlėte klausimą - kodėl? Galiu į tai atsakyti labai lengvai. AŠ MAČIAU JAMJARS PER WEB CAM MAŽULIAI :O. Jo. Nerealioj euforijoj esu. Mintyse tik jis. Kaip visada. bet dbrj jau su džiaugsmu į tai žiūriu. Nebegalvoju apie ateitį su juo. Paleidau jį iš rankų. Nuo šiol esu tik eilinė fanė, bet man to užtenka. Užtenka vien žinot, kad jis išvis egzistuoja. Kad jis gyvena.
  Kai jis perskaitė mano komentarą: "Give me Your heart" ir parodė širdutę - man nutirpo visa nugara. Galvojau susileisiu.. O kai pasakė: "Hi Kwinky" - pamaniau, kad sapnuoju. Bet tai nebuvo sapnas. Tai realybė. 
  Aš labai giriuosi. Nepykit. BET. Man tai yra didžiausias gyvenimo įvykis. Na gal ne pats didžiausias, bet vienas iš didesnių.. Neturiu daugiau žodžių. Per daug susijaudinus esu. Ahrrrrrr. Einu atsigult į lovytę ir toliau apie jį galvot. Klausyt kaip jis dainuoja. O Jūs pasigrožėkit keliomis jo foto ir vaizdo įrašais kuriuos šiandien padariau. I hope You enjoy ;o: 
 Benn Give Me a Heart <3
 JamJars say Hallo ;}
 JamJars say - "Hi Kwinky"
 Talking whit domesic potato :D*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą