2012 m. sausio 26 d., ketvirtadienis

Realizavau.

  Viskas buvo kaip sapnas. Gražus, šiltas sapnas. Saldus sapnas. Lengvas sapnas. Ir viskas tapo realybe. Aš pakilau. Rodos pakilau į dangų. Į aukščiausią tašką kurį galėjau pasiekti.
  Viskas prasidėjo nuo JamJars su kuriuo kalbėjau pirmą kartą. Po to vėl, antrąjį. Bet šį kart akis į akį. Susižavėjau. Turiu daugybė video kurių kelti čia nesiruošiu, jei kam nors įdomu kvieskit - Kwinky Reoo (fb). Po to kalbėjau su Sam Pepper. Smagiai kalbėjau. Na aš nekalbėjau. Jis kalbėjo. Aš juokiausi.. Bet po to supratau, kad ne internetu turiu ieškoti draugų. Realybėje.
  Kartais norisi užpildyt tą niekam nereikalingą tuštumą savo širdį. Turiu tam tik 1 žmogų. Bet tiesą sakant, aš išsipasakoju visiem draugams kuriais tikiu. Kuriuos myliu.
  Neturiu prasmės slėpti vardo žmogaus, kuris dabar dažniausiai sėdi mano galvoje. Tai Vainė. Ir JamJars. Bet dabar ne apie jį. Mano saulei dabar labai sunku. Nežinau kaip jai padėti. Nežinau kaip paguosti. Nežinau kaip paremti. . . Bet aš žinau, kad ji mėgsta eilėraščius, tad dabar rašydama sugalvojau vieną. Tai Tau, meile:

Gyvenimas tai lašas.
Lašas pilnas džiaugsmo, meilės ir lietaus.
Ir Tavo jausmo, Tavo šypsenos.

O Saulė..
Ji tokia karšta.. Šviesi..
Jos spinduliai kaip Tu - šilti..

Ir nežinau aš ką rašyt toliau..
Gal pagalvojaus eisiu aš toliau..
Myliu Tave labai stipriai, ir aš žinau, kad tai žinai.

Lieva, bet vis šis tas.. Jei ne tėtė tai būčiau dar parašinėjus, bet jau turiu lėkti nuo kompiuterio.. Sėkmės visiems. myliu.

Jūsų Kwinkė.

1 komentaras: