2012 m. vasario 28 d., antradienis

Nežinau.

  Sveiki mažieji iškrypėliai. Norėjot kažko naujo ir netikėto iš manęs? - Gausit.
  Nekalbėsiu apie jokias meiles, gyvenimo prasmę ar kitus nuobodžius dalykus apie kuriuos iš manęs išgirstate, bet bandysiu būti savimi. Labiau būti savimi nei kažkada išvis esu buvus.
  Taigi. Man nėra ką veikt ir muzika kurią aš klausau labai užknisa. Šiaip nežinau. Pasižiūriu žemyn ir nieko nematau per savo milžinišką pilvą. Kartais iškyla klausimas: "O gal aš nėščia? Gal tuojau gimdysiu?". Aš vis dar laukte laukiu savo "naujagimio" kuris turbūt kas dieną išeina kartu su mano šūdais (blet).
  O taip. Aš šlykšti. Rar, mažuliai.
  Galėčiau šiaip dabar pavardinti žmones kuriems dėkoju už viską. Turbūt taip ir padarysiu.
  • Vaine - ačiū, nepasidavei depresijai;
  • Agne - ačiū, kad Tu visada su manim;
  • Paša - ačiū už tai, kad kas dieną man paskambini ir visada bandau išgirst ką kalbi;
  • Kornelija - ačiū, kad męs abi esam šlykščios, bet kartu ir degradavę daunės mylinčios viena kitą;
  • Ignai - ačiū, nes Tu man patinki ir šiaip Tu debilas kaip ir aš;
  • Rimvydai - ačiū, nes esi pats geriausias brolis pasaulyje;
  • Justinai - ačiū, kad esi vienintelis klasiokas su kuriuo galiu normaliai bendraut;
  • Sandra - ačiū už viską. Ačiū, kad męs debilės;
  • Arnai - ačiū, kad pabučiavai mane kai to visai nesitikėjau (?);
  Ir šiaip ačiū visi draugai ir nepažįstamieji kurie skaitote, nes šiaip tai jūs esat nuostabūs. Na aš žinoma irgi esu nuostabi. Ačiū.
  Ai dar vienas dalykas - nekenčiu žmonių kurie mane kopijuoja. Plaukus. Auskarus. Rūbus. Žinokit tai jau pradeda normaliai užpist.
  Mėgstu labai nolife'int prie pc. Žaidžiu "plants vs zombies" pastaruoju metu. Groju gal šiek tiek.  Na o kai manęs kas klausia kodėl aš tokia graži nuotraukose tai galiu jums atsakyti - geras fotografas iš kiekvieno šūdo gali padaryti meno šedevrą. Yra ne vienas pavyzdys kai po meet'o bendravimas nutrūksta :DD Tada jau ir pasimato tas jūsų : "myliu Tave iš vidaus, o ne iš išorės :**". Susideginkit.
  Taigi ačiū visiems už dėmesį. Tikiuosi jums patiko. Myliu.

Viso gero, Kwinky.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą