2012 m. vasario 6 d., pirmadienis

Meluoti - negarbinga. Meluoti - negražu...

  Ir vis gi ką gi Tu pasieksi sukurdamas savo melo pasaulėlį kuriame atrodysi kaip didvyris? - ogi nieko, brangusis. Tik pašiepą kai visi suisipras, kad knisi protą.. Kam gi Tau kvaileli to reikia? Ką gi Tu tuo įrodysi?
  Pati esu melagė. Nesiginčysiu. Bet aš tikrai pagauta meluojant prisipažinu ir neknisu proto, kad aš tikrai darau tą ar tą.. Jezau kaip tokių žmonių nemėgstu.. Net gi labai. Žiauriai.. Neapknečiu. Nors ir sakoma: "nepagautas - ne vagis".. Bet jis pagautas ir vis tiek meluoja. Tai gi ką gi Tu pasieksi, mielasis? Ką? Mane apgavai - neapgaudinėk kitų.. Būk atviras. Turėk sielą. Turėk sąžinę.. Galvok apie savo Karmą..
  Vis gi juk turi žmonių kurie Tave myli. Buvau ir aš viena iš jų kol nepradėjai įtraukinėt manęs į savo melo pasaulėlį.. Jezuliau brangiausias.. Gal dabar suprasi kaip jaučiuosi? Gal dabar baigsi visiem meluot - tame tarpe ir sau.. Brangusis.. Susiprask. Pagaliau susiprask..



P.S. Šis įrašas sukurtas vienam žmogiukui nuo kurio man kyla juokas :D*

Foto pvadinimu: Kwinkė melo pasaulėlį ;*

3 komentarai: