2012 m. vasario 25 d., šeštadienis

大胆不敵な.

  Ir vis gi koks keistas sutvėrimas yra žmogus... Jis turi jausmus. Turi kūną. Turi organus. Turi uoslę bei regą. Turi viską. Viską ką reikia turėti ir ką nori turėti. Jis moka įveikti savo baimę. Moka ištverti skausmą. Moka džiaugtis ir liūdėti. Bet jam vis gi dar trūksta... Trūksta laimės. Sveikatos. Pinigų. Meilės... O man trūksta supratingumo. Supratingumo iš žmonių kuriems kažką reiškiu. Žmonėms kuriems rūpiu.
  Gyvenu tik vieną kartą. Bandau ir bandysiu viską ką ar ko norėsiu. Važiuosiu į kitus miestus, bučiuosiuosi su žmonėmis kuriuos norėsiu bučiuoti, kursiu muziką kokią norėsiu kurti, būsiu tuo kuo noriu būti. Nes tai aš...
   Norėčiau išmokti skaityti kitų žmonių mintis. Nenorėčiau jų vogti. Norėčiau tik skaityti. Suprasti ką jie mano apie mane, apie mano išvaizdą. Norėčiau žinoti ką apie mane galvoja žmonės. Žmonės kurie man iš tikro labai patinka...
  Man patinka. Aš myliu. Aš gerbiu ir saugau. Aš globoju.
  Nesvarbu kaip dabar jaučiuosi ir apie ką galvoju. Tiesiog žinau kad esu saugi. Saugi su juo. Saugi su jais.
  Ir šiandien mano mintys tikrai nesuprantamos. Šiandien tiesiog kitokia diena. Diena kurią praleidau su žmogučiu. Mielu žmogučiu iš kito miesto. 
  Aplankiau Vilnių. (Manau teks dažniau jame lankytis.) Ir be abejo gerai praleidau laiką nors oras buvo tam labai nepalankus. Mano plaukai buvo siaubingi, akys apibėgę tušu.. Dar niekada gyvenime taip klaikiai nesu atrodžiusi kaip atrodžiau šiandien..  Tiek to. Jei mylėsi mane - priimsi tokią kokia esu visais gyvenimo atvejais.. Argi ne?..
  Vis dar jaučiu tą karštą kapučino kavos skonį savo burnoje. Tą lietų ir vėją darkančius mano plaukus. Ir tą jaudulį atvažiuojant ir išvažiuojant. 
  Tikriausiai per dažnai savęs klausiu: "kodėl?". Kodėl taip o ne kitaip? Kodėl jis toks o ne kitoks? Kodėl aš taip kvailiai pasielgiau? Kodėl taip pasirodė ar buvo? Kodėl? - nežinau. Turbūt taip reikėjo. Turbūt aukščiausiasis teismas taip nusprendė. Nusprendė išmėginti. Nusprendė padaryti kaip yra dabar.
 Ir vis gi aš myliu . Myliu ją. Myliu juos.

Gero vakaro mielieji. Mylėkit ir mylėkitės.

P.S. 大胆不敵な. - Bebaimis.

dėkoju už dėmesį.. Jūsų Kwinkė..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą