2012 m. rugsėjo 11 d., antradienis

Bendraukim imtymiau, bet...

 
Kartais susimąstai, kad esi vienintelis žmogus visame pasaulyje. Kvėpuoji vienu oru ir geri vieną vandenį.. Tada įmerki savo nešvarius delnus į karštą, deginančią liepsną. Ir neištrauki tol, kol pamiršti apie viską kas buvo praeityje. Kai susimąstai apie ateitį, ištrauki savo juodas, pūslėtas rankas iš liepsnos. Pravirksti. Bet ar ilgam... Ar ilgai?..
  Žmonės praeidami beria druską ant Tavo nuoskaudų. O Tu tik dirbtinai šypsaisi. Stengiesi išlikti blaivus ir tyras. Tu auginiesi savo karmą ir glostai padus Dievams iš aukštybių.
  Maži drugeliai drasko Tavo suterštą protą ir mąstyseną. O Tu tik sėdi ir žiūri į vieną tašką, nes smegenis Tau pudrina televizija ir spauda. Ir Tu jau nebesuvoki kas tiesa, o kas melas.. Tu judi tolyn kai niekas nemato.. Kai niekas negirdi.. Slepiesi pats nuo savęs ir nuo kitų... Ir dažnai savęs klausi: Ar Tu, dar Tu? Ar aš dar aš?.. Ir atsakyti negali..
  Brauki per gitaros stygas garsiai tardamas: AŠ GALIU. Ir tada vėl nuleidi rankas supratęs, kad paleidi savo svajonę į orą.. Per skruostą Tau nematomai rieda ašara. Ašara kuri sibolizuoja taiką.. Bet juk pagal rūbą sutinka, pagal protą išlydi. O Tu jam pasakyk, kad Tu protingas... Jis Tau trenks per skruostą.. Atsuk jam kitą. Jei to neužteks, leisk būt talžomas iki paskutinio atodusio.. Ir kai numirsi, pasijausi lyg San Franciske.. O tada suprasi, koks protingas ir geras Tu esi...
  Knisu sau ir Tau protą.. Ir nieko nesuprantu ką rašau. Iš tiesų esu dvasiškai sudaužyta ir mirus, tad mintys nesusideda į savo vietas.. Atsiprašau.. Talžyk jei reikės, mušk jei padės.. Tik palik mane gyvą..
 

By Kwinky..

1 komentaras:

  1. Aš vėl jaučiuosi tokia palaiminta savo santuokoje, kai daktaras Osagiede'as sugrąžino mano vyrą, kuris su manimi atsiskyrė gerus 3 mėnesius. Am Giovanni Roel pagal vardą. Nors ir turiu burną visame kūne, nepakaks padėkoti gydytojui Osagiede už jo pagalbą mano gyvenime. Mano vyras 3 mėnesius išsiskyrė su manimi ir be jo kentėjo skausmai ir kančios. Taigi, aš visur ieškojau pagalbos, bet niekas nepasisekė, kol turėjau omenyje daktarą Osagiede, su kuriuo susisiekiau internetu. Aš jam paaiškinau savo situaciją ir jis pažadėjo, kad mano vyras grįš pas mane per 24–48 valandas, kol mano širdis vis dar plaka už jį. Aš tikėjau juo ir jis paruošė man burtą, o mano vyras paskambino man tiksliai, kai pasakė daktaras Osagiede. Jis maldavo ir sakė, kad man reikia manęs, ir mes vėl gyvename laimingai pastaruosius 9 mėnesius. Visi ten skaitantys mano straipsnį, kuriai reikia pagalbos, turėtų su juo susisiekti ... El. Paštas: doctorosagiede75@gmail.com arba „WhatsApp“ ir „Viber“ telefonu +2349014523836

    AtsakytiPanaikinti